2015. augusztus 28., péntek

Díj - I.

Nagyon szépen köszönöm első díjamat a My Shadow c. blognak!

.

Szabályok:

1.Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad.
2. Olvasd el annak a blogát, akitől a díjat kaptad.
3. Írj 12 dolgot az illető blogáról.
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról. 
5. Válaszolj 12 kérdésre.
6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban.
7. Kommentálj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek kell a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen. 
8. Cseréljetek linket.
9. Küld tovább 12 embernek a díjat. 
10. Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra vezessen.


12 dolog a My Shadow c. blogról:

1.Nagyon szép a fejléc, látszódik, hogy sok munka van benne. 
2.A szereplőknél két név van, amit még nem igen lehet érteni, de hamarosan szerintem megfogjuk érteni. 
3.Múlt időben íródik, amit én is használok, én szeretek úgy írni.
4.Eddig -velem együtt- 3 feliratkozója van, de van egy olyan érzésem, hogy ez csak gyarapodni fog, nagyszerű történet!
5.Eddig nem sok minden derült ki a történet jövőjével kapcsolatban.
6.Titokzatos fiú van benne az első részben, ami kicsit félelmetes. Ez figyelem felkeltő.
7. Az egész design nagyon szép, a betűtípusok is tökéletesek.
8.Kicsit kevés eddig a párbeszéd, remélem több lesz benne.
9. E/1-ben íródik.
10.A fülszöveg nagyon csábító a további olvasásra.
11.A fülszöveg alapján Fantasy blog.
12. Sajnálom, de csak 11 pontot tudtam összegyűjteni. 


12 dolog a saját történetemről:

1.One Direction Fanfiction
2.A főszereplő Serena Black és Zayn Malik
3.Maffia blog
4.Összesen négy főszereplőnek van/lesz bármiféle köze az "alvilághoz"
5.Serena tipikus jó kislány, aki hirtelen vált át rosszra.
6.Több szemszögből is fogok írni, de többnyire Serenáéból.
7.Niall és Serena között jó barátság alakult/alakul ki.
8.Harry benne van a maffiába
9.Serena szülei nem támogatják a lányukat. 
10.Többnyire múlt időben írok. 
11. Csak ennyit tudok, sajnálom. 
12.Csak ennyit tudok sajnálom.


Válaszok a 12 kérdésre:

1.Mi a véleményed a történetről?
Érdekesnek bizonyul eddig, nekem személy szerint nagyon tetszik.
2.Mennyire vagy megbarátkozva a főszereplő eddigi leírásával?
Hmm, színpatikus mégis úgy érzem , mintha hiányozna belőle valami. 
3.Szerinted a design illik a történethez?
Eddig úgy gondolom igen. 
4.Az eddig olvasott rész alapján, olvasnád folyamatosan a blogot?
Igen, természetesen igen!
5.Szerinted min lehetne változtatni még?
Eddig túl kevésnek tűnik a párbeszéd és sok a felesleges gondolkodás. 
6.Szerinted furcsa, hogy négyből három főszereplőnek két neve van?
Figyelembe véve, hogy az én történetemben is Nina Dobrev/Sisi King nevei vannak az én főszereplőmnek, nem gondolom furcsának a tiédbe. Nyilván szokatlan, de nem furcsa. 
7.Milyen a fogalmazás? A valami kifogásod van, mi az?
Fentebb már említettem, hogy a sok gondolat zavaró. Más nincs. A fogalmazásod jó bár a szókincsedet kicsit fejleszd szerintem. 

12 kérdésem:

1.Szerinted Nina mikor és miként árulja el Zaynnek az igazat?
2.Mit gondolsz Zayn mellette marad majd?
3.A designról mi a véleményed?
4.A zenéket, amiket beteszek egy-egy részhez megszoktad hallani? Ha igen, illenek a részekhez?
5.Ki áll Ninához a legközelebb szerinted?
6.A fogalmazás szerinted milyen?
7.Mi a véleményed a főszereplőkről?
8.Soraya színpatikus kislány?
9.Te is azt tennéd, amit Nina? Hazudnál, hogy védd magad, vagy elmondanád miközben bizalmatlan vagy?
10.Tervezek 3.évadot. Szerinted mi lesz benne, jó ötlet bele kezdeni?
11. Ki a legszínpatikusabb szereplő?
12.Tetszik a blog?


12 blog, akiknek küldöm:

1. Szikraeső
2. Love vs. Work
3. Tanár Diák Kapcsolat
4.A hatodik tag
5. Broken Heart
6. You're Mine
7. Kényszer
8. A varázslat földje
9. English Love Affair
10. Anti One Direction
11. I want you
12. Stay Secret?

4 megjegyzés:

  1. Szia! :) Nagyon szépen köszönöm a díjat! *-*
    Amint lesz időm, nekiülök és elkészítem a kitöltendő részt is!
    Oké... ez így nem teljesen tisztességes, de most miközben ezt írtam neked, közben olvastam el a prológusod és ... OMG!!! Basszus, ezt a blogot (a prológust) láttam kirakva facebookon és imádtam! *-* Nagyon vártam már, hogy meglegyen a blog is! Egyszerűen...woah... nagyon tetszett a prológus és most végre a blogot is megtaláltam! :3
    További sok sikert! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök, hogy tetszett a prológus, nagyon jól esik, hogy már így facebookon is rátaláltál. :) :D Azt hiszem még emlékszem is rád valahonnan facebookról én is. Tuti láttalak már :D
      Amint tudok hozok részt! <3

      Törlés
  2. Szia, nagyon szépen köszönöm a díjat :) Ki is raktam a blgomra :D
    Ölel, Vanessa :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, amint lesz időm, ki is rakom! Tényleg, nagyon jól esett(:

    VálaszTörlés